رد شدن به محتوای اصلی

لابی ایران سوئد Iran & Sweden : ایران سپیده دم ، تاریخ است . ارد بزرگ

لابی ایران سوئد Iran & Sweden : ایران سپیده دم ، تاریخ است . ارد بزرگ


ازدواج - آیا من باید کاری انجام دهم ؟

Posted: 16 Oct 2013 01:23 PM PDT



با سلام دختری درس خوانده هستم علاقه شدیدی
که الان حس میکنم عشق است به یکی از آشنایان پیدا کردم من ادم منطقی
هستم او 4 سال از من کوچکتر است و هردوی ما اهل مراعات کردن روابط هستیم
رفتار هردوی ما با یکدیگر بسیار رسمی و محترمانه است. در این میان توجه او را نسبت به
خودم حس کرده ام ولی نمی دانم در چه حد است. از طرفی من چیزی از علاقه ام را بروز نداده ام
. اولین باری که او را دیدم مطمئن بودم او را می شناسم و او را دیده ام و مدت یک هفته
فکر میکردم او را کجا دیدم ولی کم کم مطمئن شدم او را جایی ندیده ام و احساس های دیگر آرام آرام خودشان را نشان دادند اصلا من در این خط ها نبودم نمی دانم واقعا چه اتفاقی افتاد برایم. و الان نمی دانم چه کار کنم پسر بسیار خوبی است ولی منتظر مانده ام که او اقدام کند آیا من باید کاری انجام دهم؟



پاسخ حکیم ارد بزرگ :

http://hakimorodbozorg.greatorod.ir/images/PASOKH-HAI%20HAKIM%20OROD%20BOZORG/HAKIM%20OROD%20BOZORG%20500%203.jpg


به شکلی روشن در مورد ازدواج با ایشان گفتگو کنید خجالت و دلهره را به کناری گذاشته و به آرامی به اصل داستان نزدیک شوید . گاهی آدمها به یکدیگر نزدیک می شوند بدون آنکه قصدی برای ازدواج داشته باشند ! نباید گرفتار سوء تفاهم شد ، عمر بسیار با ارزش است و باید زودتر تکلیف خود را روشن کنید .


منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t232-topic




برچسب‌ها: خواستگاری, پیشنهاد ازدواج, کدام یک خواستگاری کنیم, تردید در خوتگاری, اختلاف سن در ازدواج

ارد حکیم کیست ؟

Posted: 16 Oct 2013 01:21 PM PDT

یه دختر ترم 5 رشته فلسفه هستم حکیم بزرگ من عاشق اندیشه ها و دیدگاه فلسفی شما به دنیا هستم خیلی ها از من پرسیده اند واقعا ارد حکیم کیست و چرا در رسانه های عمومی کمتر دیده می شوند 

من همیشه سعی می کنم به شیوه درستی جوابشون رو بدم اما امروز از آن استاد بزرگ می خواهم راهنماییم کنید .


پاسخ حکیم ارد بزرگ :

عکس ارد بزرگ ، عکس حکیم ارد بزرگ ، عکس مجتبی شرکا ، عکس حکيم اردبزرگ ، عکس حکیم ،عکس حکمت ، عکس حکمت و فلسفه ، عکس جملات فلسفی ، عکس جملات حکيمانه ، عکس سخنان بزرگان ،عکس سخنان قصار ، تصاویر حکيم ارد بزرگ ، حکیم ارد بزرگ ، عکس ارد ، عکس بزرگ شیروان ، عکس شاهزاده سلجوقي ، عکس جملات حکیم ارد بزرگ ، عکس سخنان ارد بزرگ ، عکس فلسفه ، عکس حکمت ، عکس حکیم ، تصویر حکیم ، عکس مجتبی شرکا ، استاد حکیم ارد  ، استاد ارد بزرگ ، استاد بزرگ ارد ، تصویر استاد ارد ، حکیم ارد بزرگ ، hakim orod bozorg , hekmat , mojtaba shoraka , orod , sokhanan bozorgan , hekmat

- اُرُد ، یک ایرانی است ، نام شناسنامه ایی او مجتبی شرکاء می باشد . در شهر مشهد زاده شد ، پدرش محمد تقی شرکاء فرزند بابا ، از شهر شیروان در خراسان شمالی ، او مردی بسیار نیک و مهربان بود تا آخرین زمان زندگی ، دل به کانون گرم خانواده اش داشت . مادر اُرُد ، فاطمه جاهد طبسی از ایل قشقایی شیراز ، او زنی دانش آموخته و دلسوز بود که همه عمر برای رشد فرزندان دلبندش کوشش نمود . اُرُد سه برادر به نام های مرتضی ، مصطفی و مجید دارد و سه خواهر به نام های فروغ ، ملیحه و الهه ، او یک زندگی زناشویی ناموفق داشت این زندگی زناشویی 5 سال به طول انجامید و حاصل آن دختری به نام غزاله است ، غزاله از 4 سالگی با پدر زندگی می کند . ارد دیگر هیچگاه ازدواج ننمود و تمام زمان خود را صرف تربیت فرزند و نوشتن اندیشه هایش کرد . شادی بر لب بام خانه اُرُد ننشست ، اما همواره برای همگان پیک شادی ، دوستی و مهر بوده است ، آنچه او دوست داشت از او گرفته شد پس او ماند و مشتی سخن و دلی هزار پاره . آری اُرُد واژگانی شد به دهان همگان ، آدمیان هزاردستان سخنان او شدند ، او خود در زندان سرد تنهایی و امید برای بالندگی سرزمین مادری ، تا کدام خنجر زهرآگین ، پرنیان تن و واژگان او را بشکافد و به این داستان غم انگیز پایان دهد . ( کتاب سرخ - فرگرد ارد - سخن ششم )


- هر گاه ، با هزار واژه مهر ، به سوی مردم میهنم شتافتم ، تنهاترین ایرانی بودم . ( کتاب سرخ - فرگرد ارد - سخن هفتم )


- در مورد ارتباط و گفتمان رسانه ی هم ، شرایط را مناسب نمی بینم ...


منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t230-topic



برچسب‌ها: ارد حکیم کیست, ارد بزرگ کیست, حکیم ارد, حکیم ارد بزرگ ویکیپدیا, درباره حکیم ارد بزرگ

محل برگزاری سخنرانی های حکیم ارد بزرگ کجاست ؟

Posted: 16 Oct 2013 01:20 PM PDT


با عرض سلام و آرزوی موفقیت
متاسفانه من از محل و زمان برگزاری سخنرانی هاتون آگاه نیستم از چه طریق باید آگاهی پیدا کنم
با کمال تشکر

پاسخ حکیم ارد بزرگ :
از اواخر اردیبهشت ماه 1392 نشست های همگانی اُرد تعطیل شده است . برگزاری سخنرانی ها و نشست های عمومی ، زمانی از سر گرفته خواهد شد که فضای مناسب برای برگزاری آن مهیا باشد . 
تا به امروز هم ، هیچ ارگان خصوصی و دولتی ... کوچکترین کمکی برای برگزاری نشست های همگانی اُرد نداشته اند . از مردم هم که انتظاری نمی رود ... مردم ، دوستان پس از مرگ اُرد هستند ...

با این وجود باز هم اُرد نا امید نیست ، شماره تماس خود را اینجا بگذارید تا در صورت لزوم ، همراهانم برای اطلاع رسانی به شماره شما پیامک ارسال کنند .

برچسب‌ها: نشست های عمومی حکیم ارد بزرگ, راه شرکت در سخنرانی های حکیم ارد بزرگ, دیدار با حکم ارد بزرگ, ارتباط با حکیم ارد بزرگ, تماس با حکیم ارد بزرگ

چگونه عشقم را فراموش کنم ؟

Posted: 16 Oct 2013 01:18 PM PDT

چگونه می توانم عشقم را فراموش کنم و برای همیشه بیخیالش بشم و دیگه بهش کاری نداشته باشم


پاسخ حکیم ارد بزرگ :

عکس سخنان بزرگان / حکیم ارد بزرگ / HAKIM OROD BOZORG / SOKHANAN BOZORGAN / پاسخ حکیم ارد بزرگ به پرسش های عمومی


براستی دلدادگی نامیراست . کتاب سرخ - فرگرد دلدادگی - سخن 15

عشق فراموش شدنی ، نیست!
برای کمرنگ شدن رابطه پیشین ، کارهای زیر را می توانید انجام دهید :

خود را به چیزهایی که دوست دارید سرگرم نمایید .
در فعالیت های همگانی و اجتماعی شرکت کنید .
از تنهایی بپرهیزید .
به خانواده تان نزدیکتر و همراهشان شوید .
به دیدار دوستان قدیمی خود رفته و همراه شادی هایشان باشید .


منبع :
http://hakimorodbozorg.7olm.org/t229-topic


برچسب‌ها: می خواهم عشقم را فراموش کنم, چطور عشق پیشینم را فراموش کنم, می خواهم زندگی تازه ایی را آغاز کنم, می خواهم دوباره متولد شوم

بی احترامی دختر 3 ساله ام ، نسبت به پدرش

Posted: 16 Oct 2013 01:16 PM PDT


دخترم سه ساله است اصلاً به باباش احترام نمیزاره(حتی یه بوس) درحالی که من و باباش خیلی با هم خوبیم فقط وقتی به چیزی می خواد اونوقت با باباش دوست میشه و فقط برای رفع نیاز هاش باباش را دوست داره چه کار کنیم؟


پاسخ حکیم ارد بزرگ :

عکس سخنان بزرگان / حکیم ارد بزرگ / HAKIM OROD BOZORG / SOKHANAN BOZORGAN / پاسخ حکیم ارد بزرگ به پرسش های عمومی


نگران نباشید ، فرزند شما بسیار کوچک است ، خردسالان در این سن بیشتر به مادر خویش گرایش دارند و به مرور جایگاه پدر را درک می کنند و در نهایت به او خواهند بالید .

پدر و مادر در برابر فرزند ، باید به یکدیگر احترام بگذارند تا فرزند این منش را الگوی رفتاری خویش قرار دهد .


منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t228-3



برچسب‌ها: تربیت فرزند, بی ادبی فرزند, بی احترامی کودک نسبت به والدین, تربیت خردسالان

ازدواج با مردی که از همسر اولش دو فرزند دارد

Posted: 16 Oct 2013 01:14 PM PDT



سلام بامردی قصد ازدواج دارم که دوفرزند دختر دارد وهمسر سابقش را طلاق داره بسیار بهم علاقه مندیم اما بخاطر ازدواج اولش میترسم وبهش اعتماد ندارم.بسیار مهربان است و اخلاق خوبی دارد‎.‎بنظر شما ازدواجم با این فرد درست است یا نه؟


پاسخ حکیم ارد بزرگ :

عکس سخنان بزرگان / حکیم ارد بزرگ / HAKIM OROD BOZORG / SOKHANAN BOZORGAN / پاسخ حکیم ارد بزرگ به پرسش های عمومی


بدون پیش داوری ، دلایل جدایی ایشان از همسر نخست شان شکافته و بررسی شود ، پس از بررسی اگر باز هم تمایل به ازدواج با ایشان را داشتید باید چند جلسه با فرزندان ایشان از نزدیک دیدار و گفتگو داشته باشید و ببینید که آیا می توانید به عنوان مادر خواسته های آنها را نیز برآورده سازید ؟ اگر این دو مورد درست و خوب است پس باید گفت مبارک است ...


منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t227-topic




برچسب‌ها: ازدواج با مردی که قبلا زن داشته, ازدواج با مردی که از زن اولش بچه داره, آیا درسته که با مردی که زن و بچه داشته ازدواج کنم, با بچه های شوهرم از زن اولش چه کنم

خودکشی

Posted: 16 Oct 2013 01:10 PM PDT


باسلام

رسیدم ب جای تنها راه چارم خودکشی همه چیز برام بی معنی شده
از خدا هرچی خواستم درست عکس برام براورد کرد
هنوز روی خوش این زندگی لعنتیو ندیدم خدایا چرا------------------بدون هدفم دیگه
دیگه خسته شدم

حکیم راه چاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ حکیم ارد بزرگ :

http://hakimorodbozorg.greatorod.ir/images/PASOKH-HAI%20HAKIM%20OROD%20BOZORG/HAKIM%20OROD%20BOZORG%20500%203.jpg


بین خواست های ما و آنچه روی می دهد فاصله بسیار است ، درد بزرگ شما ، به فراموشی سپردن خودتان است ، بی هیچ تردیدی در درون شما ، توان و نیروی بزرگی است که می تواند جهانی را تکان دهد اما شما با تحقیر و توهین به خود آن را لگد کوب کرده اید  و در نهایت آن وجود نازنین را که تا امروز در پی خواست های شما دویده را تهدید به کشتن و نابودی می کنید این خود جنایت به خویشتن است ...

 آرام باشید . تمام انتظارات خود را ، از زمین و زمان ، به صفر برسانید ...

قرار نیست هیچ رخداد ناگهانی و شگفت انگیزی رخ دهد ، به میان مردم رفته و به یک کار ساده مشغول شوید .

چند ماهی به هیچ چیز فکر نکنید . آنگاه که روانتان آرام شد و امواج خروشان دریای وجودتان فروکش نمود کم کم آدمی دیگر از درونتان متولد خواهد شد ...

آن آدم تازه بسیار واقع بین و هوشیار خواهد بود آدمی که ستایش همگان را بر می انگیزد ...




برچسها: خودکشی, می خواهم خودکشی کنم, راه فرار از خودکشی, چرا خودکشی کنم, راه درمان خودکشی

اعتماد به نفس ندارم

Posted: 16 Oct 2013 12:49 PM PDT



با سلام وخسته نباشید اعتماد به نفس ندارم نمیتونم با اطرافیانم راحت ارتباط برقرار کنم


پاسخ حکیم ارد بزرگ :

عکس سخنان بزرگان / حکیم ارد بزرگ / HAKIM OROD BOZORG / SOKHANAN BOZORGAN / پاسخ حکیم ارد بزرگ به پرسش های عمومی


اگر بر ساماندهی نیروهای خویش ، توانا نباشیم ، دیگران سرنوشتمان را می سازند . کتاب سرخ – فرگرد آرمان – سخن ۳۸
گذشتن از سختی های پیش رو ، چندان سخت تر از آن چه پشت سر گذاشته ایم ، نخواهد بود . کتاب سرخ – فرگرد رنج – سخن ۶

برای رسیدن به آرمان ، باید از همه نیروهایمان بهره بگیریم ، هر بار که به در بسته ایی رسیدیم ، نباید خویشتن را سرزنش کنیم . کتاب سرخ – فرگرد آرمان – سخن 33

استعداد و توان شما در چیست ؟ به احتمال زیاد توان و آرمان خویش را از یاد برده اید ، باید از توان خویش به خود و دیگران بگویید خجالت و ترس را کنار بگذارید . وقتی از توان خود یاد می کنید ، ناخودآگاه احساس مسئولیت بیشتری برای فراگیری و همینطور پیشبرد اهدافتان پیدا خواهید کرد خود را باور کنید و توان خویش را دست کم نگیرید آینده از آن کسانی است که به توان خویش باور دارند .


منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t225-topic




برچسب‌ها: اعتماد به نفس ندارم, راه های افزایش اعتماد به نفس, اعتماد به نفسم کم است, چگونه اعتماد به نفسم را زیاد کنم, اعتماد به نفس

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کتاب سُـــــرخ 📕 Red Book

کتاب سُـــــرخ 📕 Red Book 62 Thought-Provoking Quotes By The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani, The Weeping Philosopher 99 Famous Quotes By The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani That Give A New Perspective To Life 54 Enlightening Quotes By The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani For A Better World 22 Insightful Quotes By The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani For The Sage 96 Quotes By The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani 93 Inspiring Quotes By The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani That Will Serve As Food For Thought 62 Thought-Provoking Quotes By The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani, The Weeping Philosopher Posted: 01 Feb 2021 07:18 PM PST آنکه بر کردار خویش فرمانروایی کرد و دلیرانه راه خرد و اندیشه را پیمود، بی گمان، آموزگار آیندگان خواهد بود فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی چه غم انگیز است به خردمندی با اندیشه ای به وسعت دریا، می گویند: تنها حق داری به اندازه یک لیوان بفهمی .. فیلسوف حکیم اُرُ

لابی ایران سوئد Iran & Sweden : ایران سپیده دم ، تاریخ است . ارد بزرگ

لابی ایران سوئد Iran & Sweden : ایران سپیده دم ، تاریخ است . ارد بزرگ شرکتهای برتر اینترنتی به انتخاب کاربران تغییر و تحولات در وزارت ارتباطات برنامه شورای فضای مجازی برای اینترنت ملی یک عکس امیدوار کننده از تهران شرکتهای برتر اینترنتی به انتخاب کاربران Posted: 29 Jun 2012 06:22 PM PDT شرکتهای برتر اینترنتی به انتخاب کاربران/ تست سرعت اینترنت با دانلود نرم افزار فهرست برترین شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای اینترنت در خردادماه امسال و براساس تست سنجش سرعت که از سوی کاربران اینترنتی انجام شده است در 3 بازه زمانی و 4 گروه اعلام شد. به گزارش خبرنگار مهر، مرکز توسعه مدیریت اینترنت - متما- هرماه شرکتهای برتر ارائه دهنده خدمات اینترنت را از لحاظ متوسط سرعت و کیفیت ارسال اینترنت از طریق نرم افزار سنجش سرعت ارزیابی می کند که در این زمینه از تستی که از سوی کاربران انجام شده کمک گرفته می شود؛ به نحوی که کاربران اینترنت با تست و اطلاع از سرعت واقعی اینترنت خود که از طریق دانلود نرم افزار ایرانی سنجش سرعت این